joi, 5 noiembrie 2009

Bani pe Post



Blogurile, un mod de a te afirma, tot mai exploatat de cei care utilizeaza internetul. Bloggeri sunt oameni deosebiti, oameni care au ceva de spus, care isi impartasesc talentele cu restul lumii, insa daca ajungi sa ii cunosti afli ca sunt doar oameni.
Cand eram si eu la inceputul acestora, eram foarte entuziasmat. Initial am avut un blog galerie unde imi prezentam creatiile 3D, insa acesta avea succes numai atunci cand postam ceva nou, iar eu simteam ca pot mai mult. Mi-a luat ceva timp pana sa imi vina ideea asta. Blogul, se pare, a avut succes inca de la primul post. Am continuat as caut Top-uri si numarul de vizite a crescut.
Mai tarziu, mi-am amintit ca este totusi criza si ca nu ar fi rau sa castig niste bani. Am dat un search pe Google si am asa am descoperit BaniPePost.  O metoda de a castiga bani destul de veche in afara, dar inca tanara in Romania. Tot ce trebuie sa faci este sa detii un blog cu o vechime mai mare de o luna si sa semnezi un contract.
Probabil ca te intrebi cum functioneaza sistemul.
Pe pagina BaniPePost apar diverse oferte de la sponsori, cu privire la scrierea unor articole publicitare. Tu iti alegi un articol, il scrii, iar daca sponsorului ii place trebuie sa il tii pe blog timp de 30 de zile. Sponsorul va plati pentru articol, iar banii vor intra in contul tau BaniPePost. In momentul in care ai acumulat 200 RON ii poti retrage.
Partea frumoasa este ca de sarbatori toata lumea isi primeste banii!

www.banipepost.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu