Locul 10: Maybach 57 S
Maybach 57 S reuseste sa combine intr-o maniera unica luxul si dinamismul. Este dedicat in primul rand celor ce doresc sa il conduca personal, acest model oferind atat performanta cat si comfort. Motorul lui 57 S este un Mercedes AMG V12 de 6.0 litri bi-turbo ce dezvolta pana la 612 cai putere si un cuplu motor de 1000 de Nm disponibili intre 2000 si 4000 de rpm. Accelerarea de la 0 la 100 de km/ora a celor 2.735 de kg se face in 4.9 secunde dar viteza maxima este limitata electronic la 275 de km/ora.
Fiecare motor este asamblat manual de o singura persoana iar numele tehnicianului responsabil de asamblarea motorului se gaseste pe capacul motorului fiecarui model in parte.
Designul exterior sugereaza dinamism, impresie accentuata de jentile de 20 de inchi cu spite si de grilajul cu un design agresiv din fata.
Interiorul lui 57 S se bucura de acelasi lux cu care Maybach ne-a obisnuit, lux care desigur vine si cu un pret pe masura, in cazul lui Maybach 57 S 362.000 de euro.
Fiecare motor este asamblat manual de o singura persoana iar numele tehnicianului responsabil de asamblarea motorului se gaseste pe capacul motorului fiecarui model in parte.
Designul exterior sugereaza dinamism, impresie accentuata de jentile de 20 de inchi cu spite si de grilajul cu un design agresiv din fata.
Interiorul lui 57 S se bucura de acelasi lux cu care Maybach ne-a obisnuit, lux care desigur vine si cu un pret pe masura, in cazul lui Maybach 57 S 362.000 de euro.
Locul 9: Porsche Carrera GT
Prezentat pentru prima data in 2004, Porsche Carrera GT este un roadster pe cat de atragator ca design pe atat de ingenios din punct de vedere tehnic.
Motorul sau V10 de 605 cai putere este acelasi motor creat in Weissach, Germania pentru curse, cu mentiunea ca celui de pe GT i-a fost marita capacitatea de la 5.5 litri la 5.7 litri. Cei 605 cai putere ai sai sunt "eliberati" la 8000 de rpm iar viteza maxima este de 330 de km/ora. Carrera GT accelereaza de la 0 la 100 de km/ora in numai 3.9 secunde.
Carrera GT este si unul dintre cele mai de succes modele produse de Porsche, reusind sa-si castige un loc special in istoria de 57 de ani a companiei Porsche. Calitatile sale i-au adus si prestigiu in lumea automobilistica primind premiul Volanul de Aur , Auto Trophy si Best Auto in Germania.
Pretul acestui magnific roadster este de "numai" 370.000 de euro.
Motorul sau V10 de 605 cai putere este acelasi motor creat in Weissach, Germania pentru curse, cu mentiunea ca celui de pe GT i-a fost marita capacitatea de la 5.5 litri la 5.7 litri. Cei 605 cai putere ai sai sunt "eliberati" la 8000 de rpm iar viteza maxima este de 330 de km/ora. Carrera GT accelereaza de la 0 la 100 de km/ora in numai 3.9 secunde.
Carrera GT este si unul dintre cele mai de succes modele produse de Porsche, reusind sa-si castige un loc special in istoria de 57 de ani a companiei Porsche. Calitatile sale i-au adus si prestigiu in lumea automobilistica primind premiul Volanul de Aur , Auto Trophy si Best Auto in Germania.
Pretul acestui magnific roadster este de "numai" 370.000 de euro.
Locul 8: Maybach 62
Maybach 62 este un sedan ultra luxos realizat de Mercedes Benz.
Aceasta limuzina este propulsata de un motor V12 de 5.5 litri si 550 de cai putere iar viteza sa maxima este limitata electronic la 250 de kilometri pe ora.
Maybach reprezinta varful in ceea ce priveste segmentul de lux, printre echiparile lui Maybach enumerandu-se un sistem Dolby Surrownd de 600 de watti, sistemul Climat Control cu patru zone si doua sisteme separate de aer conditionat, DVD playere, televizor, cutie frigorifica, telefon cordless, tot ceea ce este necesar pentru comfortul pasagerilor.
Ca design Maybach 62 este o combinatie de classic si inovator, "rafinament" fiind cuvantul de baza in descrierea sa. Materialele folosite sunt de cea mai buna calitate posibila iar spatiul interior de 2.68 metri lungime si distanta de 1.57 intre scaunele din fata si cele din spate reprezinta un pas inainte in materie de comfort. Practic Maybach 62 redefineste notiunea de lux si bine inteles vine cu un cost pe masura: 376.000 de euro.
Aceasta limuzina este propulsata de un motor V12 de 5.5 litri si 550 de cai putere iar viteza sa maxima este limitata electronic la 250 de kilometri pe ora.
Maybach reprezinta varful in ceea ce priveste segmentul de lux, printre echiparile lui Maybach enumerandu-se un sistem Dolby Surrownd de 600 de watti, sistemul Climat Control cu patru zone si doua sisteme separate de aer conditionat, DVD playere, televizor, cutie frigorifica, telefon cordless, tot ceea ce este necesar pentru comfortul pasagerilor.
Ca design Maybach 62 este o combinatie de classic si inovator, "rafinament" fiind cuvantul de baza in descrierea sa. Materialele folosite sunt de cea mai buna calitate posibila iar spatiul interior de 2.68 metri lungime si distanta de 1.57 intre scaunele din fata si cele din spate reprezinta un pas inainte in materie de comfort. Practic Maybach 62 redefineste notiunea de lux si bine inteles vine cu un cost pe masura: 376.000 de euro.
Locul 7: Mercedes SLR McLaren
Mecedes SLR McLaren beneficiaza de toata experienta acumulata de constructorul german de automobile de-a lungul anilor.
Propulsorul lui SLR McLarenm este un V8 supraalimentat de 5.5 litri si 626 CP, cu un cuplu maxim de 780 Nm, montat central-fata. Transmisia este disponibila doar in varianta automata, cu trei programe: Comfort, Sport si Manual, avand si posibilitatea schimbarii treptelor din butoane amplasate pe volan. Pretul modelului este direct proportional cu performantele. Daca doriti mai mult, puteti incerca alternativa propusa de Brabus, cu motor de 660 CP ce asigura un demaraj mai bun, de 3,6 secunde pentru 100 km/h si o viteza maxima de 340 km/h. Pretul lui SLR este pe masura: 380.000 de euro.
Propulsorul lui SLR McLarenm este un V8 supraalimentat de 5.5 litri si 626 CP, cu un cuplu maxim de 780 Nm, montat central-fata. Transmisia este disponibila doar in varianta automata, cu trei programe: Comfort, Sport si Manual, avand si posibilitatea schimbarii treptelor din butoane amplasate pe volan. Pretul modelului este direct proportional cu performantele. Daca doriti mai mult, puteti incerca alternativa propusa de Brabus, cu motor de 660 CP ce asigura un demaraj mai bun, de 3,6 secunde pentru 100 km/h si o viteza maxima de 340 km/h. Pretul lui SLR este pe masura: 380.000 de euro.
Locul 6: Koenigsseg CCR
Prestigiosul model Koenigsegg CC8S are acum un nou competitor, pe CCR, model cu note mai bune la capitolul design, aerodinamica, capacitate de franare si in primul rand la capitolul cai putere. Propulsorul lui CCR este un V8 din aluminiu forjat ce dezvolta 806 cai putere la 6.900 de rpm cu ajutorul caruia CCR atinge viteze de peste 395 de km/ora si dezvolta un cuplu maxim de 920 Nm. Acceleratia de la 0 la 100 de km/ora se face in numai 3.2 secunde iar grutatea totala de 1.180 de kg conduce catre un bun raport greutate/putere.
Motorul sau este pozitionat spate, pozitionare specifica coupe-urilor iar transmisia se face pe puntea spate, fiind deasemenea prezent si sistemul de control al tractiunii.
Caroseria este din fibra de carbon obtinuta folosindu-se ultimele procede de inlaturare a impuritatilor din materialul compozit.
Interiorul sau nu este deloc spartan si continua linia sport de la exterior nelipsind tapiteria din piele.
Pretul de achizitie al acestui Super car este de 458.000 de euro, ocupand in clasament un bine meritat loc 6.
Locul 5: Sallen S7 Twin Turbo
Un adevarat super car Saleen S7 este capabila sa atinga viteze de peste 321 de km/ora si de la 0 la 100 de km/ora in mai putin de trei secunde. Propulsorul lui Sallen este un V8 cu doua valve din otel inoxidabil si o capacitate de 7.0 litri ce dezvolta la 6300 rpm 750 de cai putere.
Jentile sunt din aluminiu cu diametru de 19 inchi pe fata si 20 de inchi pe spate iar pneurile sunt performantele Pirelli Michelin Pilot Sport PS2. Franele alese sunt Brembo cu diametrul discurilor de 15 inchi pe fata si de 14 inchi pe spate. Exteriorul lui Saleen a fost proiectat pentru o cat mai buna aerodinamica si crestere cu 60% a efectului de sol.
Suprafetele de interior sunt acoperite cu piele de calitate iar aerul conditionat nu lipseste.
Pretul acestui super car american ajunge la 535.000 de euro motiv pentru care ocupa locul cinci in topul celor mai scumpe masini de serie din lume.
Jentile sunt din aluminiu cu diametru de 19 inchi pe fata si 20 de inchi pe spate iar pneurile sunt performantele Pirelli Michelin Pilot Sport PS2. Franele alese sunt Brembo cu diametrul discurilor de 15 inchi pe fata si de 14 inchi pe spate. Exteriorul lui Saleen a fost proiectat pentru o cat mai buna aerodinamica si crestere cu 60% a efectului de sol.
Suprafetele de interior sunt acoperite cu piele de calitate iar aerul conditionat nu lipseste.
Pretul acestui super car american ajunge la 535.000 de euro motiv pentru care ocupa locul cinci in topul celor mai scumpe masini de serie din lume.
Locul 4: Leblanc Mirabeau
Proiectata pentru a intruni standardele FIA/Le Mans Leblanc Mirabeau este ultima creatie a companiei elvetiene Wysstec.
Propulsorul este acelasi V8 ca si al Koenigsseg CCR dotat cu Lysholm Screw Compresor, compresor superior celor centrifugale ce face posibila atingerea unei viteze maxime de 370 de km/ora fiind una ditre cele mai rapide si bine inteles una dintre cele mai scumpe masini din lume. Motorul Koenigsseg V8 turbo este dotat cu supercharger, are o capacitate de 4.7 litri si dezvolta 700 de cai putere. Interiorul sau este unul spartan, specific masinilor de curse dar compania se pregateste sa ofere si varianta de personalizare a interioarelor.
Pretul lui Leblanc Mirabeau este de 543.000 de euro, pret ce o claseaza pe locul 5 in topul celor mai scumpe masini de serie din lume.
Propulsorul este acelasi V8 ca si al Koenigsseg CCR dotat cu Lysholm Screw Compresor, compresor superior celor centrifugale ce face posibila atingerea unei viteze maxime de 370 de km/ora fiind una ditre cele mai rapide si bine inteles una dintre cele mai scumpe masini din lume. Motorul Koenigsseg V8 turbo este dotat cu supercharger, are o capacitate de 4.7 litri si dezvolta 700 de cai putere. Interiorul sau este unul spartan, specific masinilor de curse dar compania se pregateste sa ofere si varianta de personalizare a interioarelor.
Pretul lui Leblanc Mirabeau este de 543.000 de euro, pret ce o claseaza pe locul 5 in topul celor mai scumpe masini de serie din lume.
Locul 3: SSC Ultimate Aero
Prezenta si in top 10 al celor mai rapide masini de serie americane SSC Ultimate Aero este masina care a reusit sa dodoare recordul detinut de Enzo Ferrari la Road & Track Slalom Course atingand viteza medie de 118 km/ora.
Jentile lui Ultimate Aero au fost create in colaborare cu HRE Wheeles si asa ar fi si trebuit sa se intample pentru ca Aero atinge viteze de pana la 439 de km/ora. Motorul este unul Corvette modificat si dotat cu supercharger ce dezvolta la 6950 rpm 1.046 de cai putere, raportul msa putere fiind de aproape un CP per kg.
Pretul ocupantei locului trei este de 550.000 de euro.
Jentile lui Ultimate Aero au fost create in colaborare cu HRE Wheeles si asa ar fi si trebuit sa se intample pentru ca Aero atinge viteze de pana la 439 de km/ora. Motorul este unul Corvette modificat si dotat cu supercharger ce dezvolta la 6950 rpm 1.046 de cai putere, raportul msa putere fiind de aproape un CP per kg.
Pretul ocupantei locului trei este de 550.000 de euro.
Locul 2: Pagani Zonda
Produs manual in numai 40 de unitati Pagani Zonda este cu adevarata "una macchina con anima" asa cum a descris-o Horacio Pagani fondatorul Pagani Automobili. Fiecare dintre cele 40 de unitati va fi unica creata dupa cerintele viitorilor proprietari incercandu-se atingerea unui nivel maxim de personalizare.
Zonda incorporeaza un motor Mercedes Benz AMG de 7.3 litri ce dezvolta 555 de cai putere si sistemul ABS/Traction Control. Jentile sale sunt forjate dintr-un singur bloc de aluminiu iar cauciucurile sale de 255/35/19 si 345/35/19 au fost create special pentru Zonda de Michelin.
Cutia de viteze a fost creata special pentru Pagani de catre Cima si beneficiaza de experienta acumulata de aceasta companie de-a lungul timpului in cursele de F1.
Pretul fara taxe al lui Pagani Zonda este de 561.000 de euro.
Zonda incorporeaza un motor Mercedes Benz AMG de 7.3 litri ce dezvolta 555 de cai putere si sistemul ABS/Traction Control. Jentile sale sunt forjate dintr-un singur bloc de aluminiu iar cauciucurile sale de 255/35/19 si 345/35/19 au fost create special pentru Zonda de Michelin.
Cutia de viteze a fost creata special pentru Pagani de catre Cima si beneficiaza de experienta acumulata de aceasta companie de-a lungul timpului in cursele de F1.
Pretul fara taxe al lui Pagani Zonda este de 561.000 de euro.
Locul 1: Bugatti Veyron
Wolskvagen proprietara Bugatti si-a propus sa produca cea mai rapida masina de serie astfel luand nastere Bugatti Veyron, ocupanta locului 1 in topul celor mai scumpe masini de serie din lume.
Buggati Veyron ascunde sub capota un masiv V 16 din aluminiu si magneziu cu o capacitate cilindrica de 8 litri asezat in spatele soferului.Acesta are cate patru valve per cilindru, totalul ajungand la 64 de valve, Veyron dispunand de 1001 cai putere sau 736kW la 6000 rpm mai mult decat patru Subaru WRX la un loc.
Cutia de viteze este une semi-manuala in sapte trepte, trecera intr-o alta treapta de viteza durand numai 0.2 secunde.
Ca dimensiuni Veyron masoara 4.5 metri lungime si 2 metri latime iar viteza maxima este de peste 450 de km/ora, atingand 100 de km/ora in doar 2.9 secunde. Pentru a se putea atinge astfel de performante Veyron foloseste cauciucirile Michelin dotate cu sistemul Pax capabile sa suporte stresul vitezei de peste 400 km/ora.
Pretul sau fara taxe este de 1.000.000 de euro.
Buggati Veyron ascunde sub capota un masiv V 16 din aluminiu si magneziu cu o capacitate cilindrica de 8 litri asezat in spatele soferului.Acesta are cate patru valve per cilindru, totalul ajungand la 64 de valve, Veyron dispunand de 1001 cai putere sau 736kW la 6000 rpm mai mult decat patru Subaru WRX la un loc.
Cutia de viteze este une semi-manuala in sapte trepte, trecera intr-o alta treapta de viteza durand numai 0.2 secunde.
Ca dimensiuni Veyron masoara 4.5 metri lungime si 2 metri latime iar viteza maxima este de peste 450 de km/ora, atingand 100 de km/ora in doar 2.9 secunde. Pentru a se putea atinge astfel de performante Veyron foloseste cauciucirile Michelin dotate cu sistemul Pax capabile sa suporte stresul vitezei de peste 400 km/ora.
Pretul sau fara taxe este de 1.000.000 de euro.
(sursa: www.autoghid.ro)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu